Monday, September 19, 2011

Rekabentuk Baru iPhone Diperlihatkan Melalui Bekas Pelindung Dan Pelindung Skrin

Rekabentuk Baru iPhone Diperlihatkan Melalui Bekas Pelindung Dan Pelindung Skrin

Apple

Dengan semakin hampir penghujung September, lebih banyak ura-ura berkaitan iPhone generasi baru daripada Apple mula kedengaran dan kelihatan, dan yang terkini, beberapa rekabentuk bekas pelindung iPhone 5 mula kelihatan, sekaligus memperlihatkan bagaimanakah ianya akan kelak kelihatan. Melalui gambaran awal, ianya memperlihatkan perubahan ketara pada rekabentuk iPhone baru itu.


Bekas Pelindung iPhone 5? [via]

Seperti sedia maklum, iPhone 5 kelak dijangka akan membawakan bentuk yang lebih nipis dan juga ringan berbanding sebelumnya. Selain daripada itu, ianya juga memperlihatkan yang mana iPhone 5 mungkin akan membawakan bahagian belakang dalam bentuk alumnium.


Pelindung Skrin iPhone 5? [via]

Selain daripada bekas-pelindung, pelindung skrin juga turut kelihatan, yang mana sekaligus memberikan idea dan memperlihatkan yang mana iPhone generasi baru kelak akan membawakan butang yang berbeza, dan berbentuk sedikit segi empat berbanding sebelum-sebelum ini yang bulat.

Walaubagaimanapun, mungkin pelbagai perkara akan berubah ketika pelancarannya kelak. Apple dijangka akan melancarkan iPhone generasi baru mereka dalam masa beberapa minggu lagi. Sama-sama kita nantikannya.

Copy N Paste dari : -

http://amanz.my/2011/09/rekabentuk-baru-iphone-diperlihatkan-melalui-bekas-pelindung-dan-pelindung-skrin/

No comments: